Retourneren & garantie en klacht

Als u na het bestellen al afziet van de koop dan kan u dit laten weten via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk of per e-mail). Vermeld dan duidelijk je contactgegevens. Ook kan je het herroepingsformulier gebruiken wat u bij de ontvangst bevestiging van u bestelling per e-mail ontvangt. Dit formulier kunt u invullen en naar ons per post of per e-mail verzenden op de aangegeven contactgegevens welke op onze -Contact-pagina staan.De 14 dagen termijn gaat in op de dag nadat je het product van ons hebt ontvangen. Geef je aan gebruik te willen maken van de wettelijke bedenktijd, dan geldt vanaf dat moment dat je het product binnen 14 dagen terug moet sturen. U ontvangt een ontvangstbevestiging zodra wij een e-mail of het formulier hebben ontvangen voor ontbinding.

Terugbetaling van het volledige aankoopbedrag inclusief standaard verzendkosten voor de heenzending zal zo spoedig mogelijk maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding plaatsvinden. Wij mogen wachten met terugbetalen tot wij de producten hebben terug ontvangen of dat je hebt aangetoond dat je de producten hebt teruggezonden. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke  transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins  heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. U mag de artikelen gebruiken zoals je het een normale winkel ook mogelijk is om een artikel te beoordelen/gebruiken. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en het werking van de goederen vast te stellen.

Algemeen rondom retourneren

Uw ontvangt uw bestelling. Past de kleding en toch kan het gebeuren dat de kleding of kledingstukken te groot of te klein zijn.

Wij vragen van u om kleding in originele staat met eventuele kaartjes er nog aan, retour te sturen zonder vlekken en beschadigingen. Lingerie, tatoeages, kousen, Durex, Eros, Parfum, deodorant en sieraden mogen in verband met hygiëne alleen retour worden verstuurd mits de verzegeling nog intact is (en dus niet zijn gebruikt/of zijn aangetrokken). Voor ondermode geldt dat de strip erop moet blijven zitten. Dit i.v.m. hygiënische redenen. Let op!

 

Heeft uw vragen over het invullen van het retourformulier stuur deze vragen dan naar: info@womanfashion.nl . Wij beantwoorden de email binnen 12 uur.

 

De kosten die u heeft gemaakt om het pakket retour te versturen worden ook vergoed en worden tegelijk uitbetaald. De retourzending kan middels diverse postbedrijven als PostNL gedaan worden. Houd rekening met kosten tussen de €2,00 en de €7,00. Het gebruik van een retourformulier is niet verplicht. Wel raden wij dit aan i.v.m. wij u geretourneerde bestelling dan sneller in behandeling kunnen nemen.

 

Het formulier is op te vragen via: info@womanfashion.nl

Het adres waar het retourpakket naar gestuurd kan worden is:

Sexy woman fashion

Hof van Waarder 15a

3466 NR Waarder

Nederland

Garantie
Op alle artikelen zit een wettelijke garantietermijn. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Ben je tot slot niet tevreden over onze dienstverlening of onze artikelen dan kan je een klacht indienen via info@womanfashion.nl . Wij hebben maximaal 14 dagen de tijd om je klacht te beantwoorden. Echter in de praktijk reageren wij binnen 24 uur en zullen we samen tot een oplossing komen.

In het geval als wij u klacht niet kunnen oplossen, dan is er een optie om je klacht/geschil neer te leggen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Meer informatie daarover kan je vinden op www.sgc.nl

Of als alternatief kan je met je klacht/geschil sinds februari 2016 ook terecht bij Europese online geschillenplatform(ODR). http://ec.europa.eu/consumers/odr/ 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »